Stress

Godmorn!
Igårkväll var det trögt att somna. Jag la mig skit tidigt men ändå somnade jag riktigt sent. Ungefär runt 23.00. Jag låg och vred mig fram och tillbaka hela tiden och kunde inte förstå vad som var fel. Det kändes jätte konstigt. Ändå hade jag fönstret öppet.
Men jag hoppas att jag kan känna mig lite pigg idag i alla fall. Jag ska in i duschen nu och sen gå min promenix till jobbet runt 06.45.

Jag ska bara dricka upp mitt kaffe och sen iväg.
Vi ses här senare allihopa!

Ha det gött!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: Alley Ahlquist

Kanske var en ovana att du la dig tidigt.. är svårare att somna då.



:)men jaja du lyckades att somna iallafall

2009-07-07 @ 10:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0