Tack för igår eftermiddag/kväll!

Godmorn!
Jag skulle ju gå och lägga mig 20.00 igårkväll, men så blev det inte. Josefine skickade sms till mig och skrev att hon var med Jeanette och frågade om jag ville träffas en stund. Så det blev att vi satte oss på bänken här utanför mig, rökte och snackade lite skit. Det var riktigt trevligt.
En stund senare kom jag och Josefine in på att prata om våra mammor, då sa Josefine att hon och Jeanette hade diskuterat förut att hon inte har träffat min mamma, bara jag som träffat hennes. Så jag skickade sms till mamma och frågade om hon kunde göra kaffe.
Vi gick upp och satte oss i köket och hade trevligt. Vi pratade om allt möjligt.
Jag sa till Jeanette att jag tyckte hennes grej hon skrev på facebook var rolig, där man skriver en liten rad på "Vad gör du just nu?" Då skrev hon "Tänkte sätta på vattenpipan, men jag tror att jag suger av den istället" den bilden jag fick upp var inte grann :P.
Runt 23.00 gick Josefine och Jeanette hem och jag gick och la mig med detsamma. Jag var riktigt trött.

På eftermiddagen efter jobb igår blev det att dra ner till Maddes Café och dricka kaffe med Fredde, Erica och Nattah. Det var väldigt trevligt. Vi satt där rätt länge med, sen gick Erica och Nattah hem och jag satt kvar med Fredde och vi drack vårt kaffe, vi delade kopp och rökte mina cigg.
Efter en stund gick vi vidare mot citygross, Fredde köpte Body tidningar och jag köpte Ramlösa skogshallon och granatäpple. Jätte goda.

Nu ska jag gå och....gissa vad! Dricka kaffe? Jajamen!
Sen blir det jobb :D.

Ha det gött alla!

M.V.H Markow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0