5 kilo!

Hejsan.
Jag är i skolan nu och har rast, vi väntar på att det blir lunch, jag och tjejerna. Fredde kommer nämligen 11.30 och äter med oss. Så vi väntar på honom.

Jag var precis och vägde mig här på skolan. Jag har gått ner 5 kilo! Lite små härligt ändå faktiskt :D. Folk har ju sagt att jag ser ut att ha gått ner, egentligen har jag märkt det lite själv men inte helt. Magen känns lika stor på något vis. Men oftast märker man inte sånt själv. Nu har jag bara 35 kilo kvar att gå ner.
Det är väl bara att fortsätta i samma takt.

Nu ska jag gå och vara social med de andra :). Ha det bra!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: Carro

jag är glad för din skull:),fortsätta kämpa,du kommer klara det.. Kram

2009-06-03 @ 20:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0