"Åker på en åker"

Godkväll!
Har precis kommit hem från folket. Jag och Fredde fick ju skjuts dit och det var riktigt kul där borta! Vi satt i vardagsrummet och yrade rundor ett tag, sen blev det film på film :). En riktigt trevlig kväll allihopa, tack för kvällen!!

När jag och Fredde skulle hem, fick han en skruvad idé, men jag är nog lika skruvad eftersom jag gick med på det :P. Vi fick för oss att gå hem från Råga Hörstad. Vet inte riktigt hur långt det är, men några kilometer väl.
Vi går på den dära bilvägen, men på sidan :P. Bil efter bil kör förbi oss. Men vi var envisna och fortsatte att gå. Plötsligt så hör vi ett konstigt ljud bakom oss och ser en bil köra nerför vägen. Den hamnade ute på en åker. Först stod jag och Fredde och kollade rakt mot bilen och sen kollade vi på varandra som två levande frågetecken, i samma stund började vi springa mot bilen. När vi kommer fram ser vi en taxibil, mitt ute på åkern. Vi springer ner för diket och frågar hur det gick för de i bilen. Plötsligt kliver det en tjej ur bilen och jag ser vem det är. Det är Jonna :O. Hur stor är chansen att man träffar på en man känner där ute..kändes lite halvskumt.
Men i alla fall så, frågade de om hjälp. Så kvinnan som körde bilen bad Fredde att gå framför bilen så hon kunde se var hon skulle köra och försöka komma upp på vägen, till slut så kom hon upp på vägen och frågade om vi ville få skjuts. Så vi hoppade in i bilen, Fredde blev avsläppt en bit bort och jag gick av vid Infarten ungefär.
Sen promenixade jag hem :).

En lärorik kväll och en jäkla upplevelse därpå :D.

En riktigt underbar kväll med polare och en liten insats på vägen hem. Men som tur var, så blev ingen skadad :D.

Nu ska jag gå och lägga mig, är lite trött..
Godnatt på er alla!!

M.V.H Markow


Kommentarer
Postat av: Cemo

Ojoj! sånt d'r händer ju inte varje dag nej.. men tur alla klarade sig. (:



Kram

2009-06-06 @ 00:08:21
Postat av: Anonym

Haha lyckat erik

de är 5 km (:

2009-06-06 @ 08:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0