Alexander, Farbror Älskar dig

Godmorn!
Jag har precis vaknat, denna gången satt jag larmet på mobilen på 05.30 för att kunna hinna duscha och grejer innan mina bröder Jimmy och Peder, deras flickvänner Anneli och Emma, min underbara brorson Alexander skulle komma hit och äta frukost innan Peder och Alexander åker till Norrland idag med bil. De ska vara där ett tag, ungefär 3 veckor.
Det är Jimmy som är pappa till Alexander.

Jag är så himla glad över att ha fått träffa Alexander nu för ett tag sen. För ungefär 2 år sen fick jag träffa Alexander efter 10 år. Han hade ingen aning om att jag var hans farbror och mamma var hans farmor. Vi träffades senast när han var runt 1 år gammal, men sen blev det något klabb som gjorde att vi inte träffade honom på länge. Det tog ett tag för honom att smälta allt. Men nu är han hemma hos oss ofta och vi är ofta hemma hos honom och hans familj i Klippan.
Det känns så underbart att få ha träffat Alexander igen. Han är en underbar liten kille.
Jag sa till honom igårkväll "Alex, Farbror älskar dig." så sa han "Detsamma" och fortsatte äta på sin marabou choklad som jag hade köpt till honom. Sen fortsatte vi ligga på vars en sida i soffan, titta på "Dum och Dummare" och dricka cola.

Detta blogg inlägget är tillägnat endast till Alexander. För han betyder riktigt mycket för mig.




Nu ska jag hoppa in i duschen och säga hejdå till Alexander och kompani.

Ha det gött alla!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: fredde

gött med fler uppdateringar! :) din blogg är oslagbar, bara längtar tills vi ska börja blogga om träning igen ;)

2009-06-26 @ 08:02:28
Postat av: Ellz

Gulligt skrivit erik (:

2009-06-26 @ 09:18:38
Postat av: mor

Gulligt säger jag bara

2009-06-26 @ 16:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0