Ångest? Helt klart!

Hej igen.
Fredde skrev till mig precis och frågade om jag vill äta pizza..och gissa vad jag svarade, såklart blev det ett "JA!" suck.. Jag vill ju såklart äta pizza och umgås med Fredde, det är ett av dom bästa sakerna som kan hända. Men! Han ska träna efter pizzan och jag känner motstånd att gå och träna idag..jag har ingen aning om varför..kanske för att jag är lite smått bakis och har ingen större lust, men ändå vill jag inte bygga på min "torktumlare" men jag får väl gå en långrunda eller så :). Kanske ner till borstahusen. Så får man se om någon vill träffas. Någon som har förslag på ett ställe jag kan gå långt till?

Nu ska jag invänta Fredde, han är här snart. Ha det gött alla igen!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: Emmy

låter härligt :) ska snart till några släktingar.

2009-06-13 @ 17:25:40
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0