Easy Line (Hard Line)

Godkväll! Eller kanske godnatt :P.
Mitt inlägg blev lite väl sent, men jag har mest tagit det lugnt efter träningspasset vi körde i en timme. Visserligen kändes det inte som att det pågick i en timme, men det gjorde det hehe.
Det var riktigt jobbigt, kan jag meddela.
Undra varför det heter "Easy Line" egentligen...det var ju sjukt jobbigt. Det borde ju nästan heta "Hard Line" istället.
Men det var riktigt skönt faktiskt. Om jag kan, så ska jag gå på det varje tisdag klockan 19.30 :).

Jag skrev ju förut att jag skulle försöka fixa en bild, så här har ni en. Hittade den på google, så det är inte riktigt där jag var, men så ser det ut med maskinerna. Lika dana maskiner dessutom :)




Annars för övrigt har jag varit i skolan idag och då skrev jag två dikter. En till min bror och en annan till en underbar vän :). Håller henne hemligt. Hon vet själv vem jag menar :).
Jag har en massa sjukt underbara vänner, kan inte bara peka ut en. Men dikten blev till henne för att jag ville berätta precis hur jag känner och samtidigt muntra upp henne :D.

Nu ska jag sooooova. Det ska bli riktigt härligt kan jag lova! Sen blir det gym med Fredde imorn igen. Det blir lite annat skoj under dagen med, men det tar jag imorn bitti :).

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: Ida M

Vem skrev du dikt till? e det en som jag vet,

2009-06-03 @ 15:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0