Godnatt!

Godkväll!
Sitter här framför datorn och tar det lugnt framför bloggen, facebook, msn och ser tv, plus dricker vatten :).
Jag är på väg att gå och lägga mig, ska upp klockan 05.00 imorn bitti, ska ut och gå med mamma igen. Känns lite små jobbigt, men samtidigt skönt.

Upp ur sängen -> Dricka kaffe -> Kolla datorn -> Ut och gå i en halvtimme -> Äta frukost + Dusch -> Skola.

Någon som vill ändra på min ordning eller så? Kommentera! :).

Tack för alla fina kommentarer som jag har fått!! Jag är jätte glad för det! Det är härligt att ha gått ner 5 kilo, sen ännu mer härligt med alla era kommentarer.

Ses imorn bitti!

M.V.H Markow


Kommentarer
Postat av: fredde

Perfekt ordning, Jag ska vakna kl 5 imorgon också och ut en sväng vid 6 tiden :) kanske stöter på varandra imorgon bitti! ;)

2009-06-03 @ 22:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0