Hektisk eftermiddag/kväll

Hejsan alla där ute!
Jag sitter nu framför datorn och tar det lugnt innan det blir ubildning och träning.
Först är det utbildning klockan 17.00 på folketshus och sen träning med Fredde på gymmet i något som heter "Easy Line".
Utbildningen är från 17.00 till 19.00 och träningen är från 19.30 till 20.30. Så det blir nog lite stressigt, kanske inte med tiden men i min skalle :P.
Träningen "Easy Line" verkar rätt intressant, tydligen ska man bli av med runt 600 kalorier under den timmen, men jag är inte helt säker. Jag kan komma med mer information om den sortens träning när jag kommer hem ikväll och är klar med allt. Jag ska försöka få in en bild på det med :).

Nu ska jag göra mig i ordning för utbildningen, men ni får alla ha det så bra. Vi ses ikväll! :D.

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: E

Easy Line bränner skit mkt, gjorde alltid de innan konståkningsträdningen, det var typ sån cirkel o så :P men ja orkar nt dra upp allt xD ahha .

2009-06-02 @ 17:27:30
Postat av: Tuss <3

Erik , jag är så mäkta stolt och imponerad utav ditt arbete , du ska vara riktigt stolt över dig själv med . SÅ JÄVLA BRA .

HURRA HURRA HURRA för erik och jätte grattis till dig .

fortsätt så vännen du kan <3

2009-06-03 @ 19:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0