Jobba övertid

Godkväll!
Jag har precis kommit hem från jobb. Jag skulle egentligen sluta 16.00 men så frågade chefen om jag kunde hoppa in på ett boende i Häljarp. Jag svarade ja direkt och fick åka med en transportbuss dit och vara där med en person som jag jobbat med idag. Helt underbar arbetstagare :).
Så det blev att jobba ungefär 12 timmar idag i sträck :P. Visserligen är det extra pengar, men det är inte så jätte viktigt för mig, iofs är det inte fel med lite slantar i plånkan :).

Nu ska jag snart gå och lägga mig, ska ju upp 06.00 imorn bitti igen och jobba från 07.30 imorn med.
Jag ska bara äta upp min mat och så :).

Ha det gött!!

Godnatt!

M.V.H Markow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0