Lägga sig tidigt? Tydligen inte :O

Godkväll folket!
Jag har inte skrivit här inne sen igårkväll och det känns lite dumt..men nu skriver jag i alla fall och jag tänkte få med en del innan jag går och lägger mig snart :).

Igårkväll tänkte jag lägga mig lagom vid 21.00 för jag var väldigt trött och ville sova ut :). Men tror ni det gick? Nepps. Somnade inte förrän ungefär 21.30 för det var så varmt och svetten bara rann, så ringde min mobil ungefär 21.55 och väckte mig. Så var det min kompis Linda, som ville att jag skulle komma till henne och kollade på lite saker som hon hade fått hem. Där var hennes barn vakna och full rulle, så jag satt där ett tag och snackade. Sen kom jag hem och la mig istället vid ungefär 22.30 men somnade inte förrän 23.30. Så det blev bara ungefär sju timmar, som det brukar bli.

Nu ikväll tänkte jag lägga mig samma tid, runt 21.00 men så ringde en polare en stund därefter och sa att han ville träffas för att han var på besök här i Landskrona (Han bor annars i Höganäs) och vi hade inte träffats på ett tag, så jag fick offra mig för han med ikväll, så gick vi en runda runt området här lite och sen satte här nere utanför mig på bänken och tog det allmänt lugnt och snackade. Sen kom hans kompis och hämtade honom och jag stack upp hit här och satte mig :). Nu blir det sent med att lägga sig och det känns inger bra alls :(. Men jag är nog dålig på att säga nej, när polare kallar. Men samtidigt vill jag inte heller säga nej, för jag tycker ju om att umgås och vara social.

Man ska nog inte planera att lägga sig en viss tid, tycker jag att det verkar som :P. Verkar också som att de flesta är vakna sent på kvällarna och vill umgås då hehe.

Men idag har jag haft väldigt trevligt, först trevlig på skolan när jag träffade mina underbara polare och jag hade lite små-möten med olika lärare om betyg och hur mina arbeten i skolan ska planeras inför nästa termin efter sommaren.
Sen cyklade jag och Fredde från skolan, ner till stranden och la oss och solade. Ett tag senare kom Catja, Emma och Michelle dit också och var sociala med oss. Det var väldigt trevligt och väldigt varmt, men ändå väldigt väldigt härligt :D.
Jag blev riktigt brun idag, känns rätt härligt ändå att få färg :).

Efter stranden cyklade jag och Fredde hemmåt och senare runt 18.00, till gymmet och tränade mage. Det var riktigt grymt och härligt. Man blir så stolt efteråt.

Nu ska jag lägga mig och försöka få en blund, men ska öppna fönstret så man får in lite luft och lite kyla. Då går allt mycket bättre :D.

Godnatt alla därute!!

M.V.H Markow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0