Lång dag, trevligt sällskap

Hejsan.
Dagen började med att jag och Fredde drog ner på stan och satt på Speakers Corner igen. Drack kaffe och Fredde åt någon laxgrej. Det såg väldigt gott ut. Sen satt vi och snackade ett bra tag, efter det kom hans mamma och hämtade honom och jag satt kvar på uteserveringen för där träffade jag min syster och hennes kille. Så vi satt och snackade ett bra tag om lite allt möjligt.
Senare drog jag hem och satt hemma ett tag, mamma kom och hämtade mig efter jobb och vi åkte och skulle hälsa på hennes kompis som inte var hemma. Så mamma lämnade av mig vid Mc Donalds.
Där träffade jag Sara som jag först hittade på facebook men sen har snackat med på msn ett tag.
En mycket trevlig tjej :). Jag hoppas på att få träffa henne fler ggr.

Jag tänkte gå och lägga mig nu, jag är väldigt trött. Ska upp vid 06.30 och sen vidare till sommarjobbet. Det är någon utbildning på mitt sommarjobb imorn någon gång från 08.30 till ungefär 15.30. Så det krävs mycket energi den dagen :).

Ni får ha det så bra!!
Godnatt!!

M.V.H Markow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0