Midsommar afton

Tjenis på er!
Gårdagen började med att jag drog till pappa ungefär runt 12.00-13.00, så var jag där till ungefär 15.30 och åt middag med de där :). Det var väldigt trevligt, tror inte jag har haft så roligt på länge som jag hade med pappa igår, vi skämtade hela tiden om allt möjligt. Jag retade han lite och kallade honom "handikappad" eftersom han går på kryckor, men han tyckte det var roligt och rättade mig med att han är "tillfälligt handikappad" och att jag ska få tillbaka om 2 månader :P hehe.
Mamma och syster Linda hämtade mig vid 15.30 och då åkte vi till kolonistugan och hade midsommar ett tag där med, till runt 17.30. Vi började med jordgubbstårta och sen åt lite midsommar mat, jag orkade dock inte så mycket. Vi hade skit kul och alla skrattade hela tiden :). Emma (min bror Peders tjej) pratade som en döv och gjorde teckenspråk, trodde jag skulle dö av skratt :P.
Vid 17.30 åkte jag, mamma och syster Linda till stationen och släppte av Linda för hon skulle till helsingborg, därefter skjutsade mamma mig till Fredrik. Så stack jag in en snabbis till Sara och kramade henne och gick in till Fredde. En stund senare efter en lång vägbeskrivning kom Sofie och Elin och hämtade oss.
Sofie har dock fått sitt körkort detta året, det märktes, inget illa menat :P. Men vi hade skit kul "här bak i bilen". Det var två riktigt toppen tjejer :D:D. Hoppas att man får träffa er fler ggr! :).
När vi var på fest hos Sofie och kompani, så kom det fler dit men de blev inte långvariga, riktigt tråkigt idioter var de med. Bara för att vi blev 8 st, så började de böla och ville "åka hem till mamma och få en glass", så Sofie gav de skjuts. Sen blev det lugnt och stilla igen och vi fortsatte att ha skoj, plockade undan lite och så drogs tårtan fram. Den var riktigt god. En guldstjärna i kanten till den som bakade tårtan!

Nu fick ni mycket att läsa, men detta fortsätter :).
Jag och Fredde fick skjuts hem runt 22.30 ungefär och var i Landskrona igen vid 23.00. Så då kramade vi om Sofie och Elin och sa hejdå.
Tack för skjutsen!

Efter det gick jag och Fredde till Rådhustorget och träffade på Sara och så gick vi till Akropolis där vi träffade Erica och Nattah. Sen kom det fler folk, till sist satt vi 9 st runt ett fyrmanna bord. Fredde satt i Nattahs knä, Sara i mitt knä och de andra på annat vis :P.
Det var en riktigt kul kväll kan jag säga :D:D.
Jag vaknade upp i Örja, men inte hos Fredde :P.

Tack för igår alla inblandade under hela gårdagen!!!

Tack Sara<3

Idag blir det tivoli i borstahusen med en massa roligt folk. vi blir runt 14-15 st :). Först kommer Fredde hit i alla fall :).

Jag ska snart hoppa in i duschen och se glad ut :). Göra ve mig (göra mig i ordning) och sen blir det skööj :D.

Ha det gött alla!!

P.s Elin, jag heter Erik :)

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: sofie olsson

HAHAHHAHAHA, erik! :D Vilken kung! ;D Så jävla kul jag hade med er. ;D fyfan! :D när du och fredde skulle dansa. ;Dhahaha! :d ni är toppen! :d Jävla beskrivning ni gav mig ... ;D vi ses garanterat igen. ;d tack för all hjälp. : d

2009-06-20 @ 13:35:13
Postat av: Elin Pålsson

Kommer aldrig att glömma att du heter Erik.. heheh Hade en riktigt rolig kväll,vägbeskrivningen va ju Inte dålig ;)

2009-06-26 @ 19:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0