Morgonrunda

Godmorn!
Igårkväll berättade jag för mamma att Fredde går en runda varje morgon, innan han drar till skolan. Så mamma väckte mig i morse, men det är bara det att klockan var 05.20. Jag var inte beredd på att hon skulle ta det på allvar och att vi skulle ta en morgonrunda :P. Men det var riktigt skönt, kan jag säga. Vi var ute och gick i en halvtimme. Vi kom till i närheten av soptippen någonstans och sen gick tillbaka när det hade gått en kvart.
Vi har tänkt börja gå en runda varje morgon i en halvtimme :). Får se om Fredde hänger med nästa gång.

I eftermiddag efter skolan och gymmet, blir det grillning i stugan med familjen plus vänner till familjen. Det kommer nog bli skoj, det blev det i alla fall sist. Men skulle det börja regna eller bara bli dåligt väder på något vis, så ska vi vara hemma istället allihopa och äta våfflor och pannkakor. Det är så roligt och mysigt när alla samlas och har allmänt trevligt ihop. Jag ska försöka få fram en bild på oss när vi är samlade någon gång och så.

Finns det någon som önskar bild på något särskilt? Då är det bara till att skriva det i en kommentar, så ordnar jag fram det. Om det är något särskilt ni vill se eller så som ni är nyfikna på.

Nu sitter jag framför datorn och ser att klockan börjar närma sig åtta. Har tagit mig en go dusch och rakat skägget. Så nu är det dags för goparfym och dra till skolan.
Jag får se vilka som är där, som man kan snacka med :). Vad jag vet, börjar vi morgonen med mentorstid som vanligt fram till 09.00 någon gång och sen är det eget arbete. Då ska jag läsa min bok på engelska som jag har fått låna av Mats på skolan.

P.s Jag ska väga mig på skolan idag (Det är minst 2 månader sen) det ska bli spännande.

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: mor

ja du gossen vi är duktiga vi kram

2009-06-03 @ 09:31:37
Postat av: Fredde

Riktigt bra initiativ, att gå på morgonen. ska fortsätta med det jag också :)

2009-06-03 @ 11:12:01
Postat av: E

Grattis =D ..

Bra kämpat (:

2009-06-03 @ 14:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0