Morgontårar

Godmorn alla! Jag har suttit nu på morgonen, framför datorn och teven. Jag såg ett program på tv3 som heter "Montel" och där visade de två barn som hade ätstörningar, Aneroxi. En tjej vars ålder jag inte riktigt uppfattade och en kille som var 12 år. Det är inte bra att se sådana program, jag gråter bara. Satt och grät när jag såg barnen och deras familjer satt och grät lite varstans. Tjejens familj och släkt satt i publiken och grät ända från att hon kom in i studion och tills det blev bestämt att hon skulle åka till behandlingshem. Pojkens föräldrar satt i soffan i studion och grät och höll varandra i hand, medan han berättade om sina ätstörningar och läste ur sin dagbok. Helt hemskt. Att man ska behöva gråta egentligen :O. Men visserligen är det skönt att få ut tårar :). Nu ska jag till skolan. Ha det bra alla!! M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: Manda

Anorexi är hemskt, och det ÄR skönt med tårar!



Ha en UNDERBAR kväll!! :D

2009-06-02 @ 22:46:30
URL: http://pamillimetern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0