Ölkagge...eller nej, Ölhållare :D

Godkväll!
Jag har precis varit ute med brorsan och hans tjejs hund Swea. Hon var lite kissig, så vi gick en runda. Då träffade jag på min granne Markus, min och hans polare Fredrik Källman. De var ute på baksidan och chillade, så vi stod och snackade ett tag. Sen tackade jag för mig och gick upp med Swea, skyllde på msn. Men visserligen var det lite därför jag skulle upp, plus att jag ska skriva blogg. Ska ju gå och lägga mig snart. Jag lägger mig runt 21.30.
Egentligen skulle jag lägga mig 20.30 men som vanligt sköt jag fram det :P.

Idag var det näst sista dagen på Borgmästargatan, imorn är det sista dagen och sen hamnar jag på lite andra äventyr :). Jag är ju sommarvikarie och jobbar där jag behövs, men ändå inom samma verksamhet. Handikapp omsorgen.
Imorn ska jag kolla med chefen var han vill ha mig nästa vecka. Men var jag än hamnar så trivs jag, eftersom jag brinner för att jobba med utvecklingstörning. Det är riktigt mega skoj, kan jag lova. Prova, ni kommer att fastna.

Denna veckan har jag ju jobbat på en sak i läder  till pappa och nu avslöjar jag till er innan pappa får veta, han ska få en ölburkshållare. Det låter lite knepigt..men det heter så. Den blev väldigt vacker kan jag säga.
Så fort det kom hem någon till oss, så sprang jag iväg och hämtade min lilla ölburkshållare och visade upp den stolt med ett stort leende.
Jag har ingen bild på den...än :P.

Ni får ha det så bra alla!!
Nu ska jag sova.

Godnatt!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: Ellz

HAHAHAHH erik du är knasig du xD

2009-06-25 @ 21:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0