Ont i höften :/

Godkväll folket!
Jag sitter i soffan med benen i kors och glor på tv, samtidigt dricker gott kolsyrat vatten :). Jag sitter och snackar med lite folk på msn. Mest med Sofie från Ekeby för tillfället.

Snart är det läggdags, en ny dag imorn.
Men jag har då haft riktigt kul på jobb idag :). Vi var ute och gick en runda ner till citadellet och var inne på slottet och tittade inne på Hemslöjd. Väldigt intressanta och fina saker där inne faktiskt :). Det var speciellt intressant för våra arbetstagare.
Det är så mysigt på jobb nu, det är bara jag och en annan. Henne har jag känt i över 10 år, sen tidigare så det känns nästan roligare då :). Det är en bra kompis trevliga mamma.

Det händer mycket i helgen..först jobba till 16.00, sen gymmet, efter det blir det att träffa Jonna och sen ut till Råga Hörstad på poolparty, kanske iväg på någon fest med Fredde senare på kvällen men jag är inte helt säker.
På lördag blir det kanske att träffa Sofie och kompani. Sen förmodligen bio med Sara och sen på kvällen är det födelsedagsfest för Vicki.

Nu till vad rubriken hadlar om..jag har svinont i höften sen stranden igårkväll. Men det känns som att en promenad ute i solen gör det lite bättre, men sen kommer smärtan tillbaka igen. Får hitta något jag kan smörja på, om det inte blir bättre.
Nu ska jag sova. Tidig dag, ny dag, jobbe dag imorn!

Natti natti på er!

M.V.H Markow


Kommentarer
Postat av: Ellinore.

du klår nt min helg :d Liseberg ;)

hoppas de blir bättre med höften.

2009-06-23 @ 22:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0