Otur i spel, Otur i kärlek

Hejsan.
Jag och Fredde drog ner på stan, som sagt. Så vi drog till Speakers Corner igen, köpte vars en kaffe och spelade lite på maskinerna. Jag förlorade lite, men inte mycket. Jag vet när jag ska sluta spela :). Men Fredde vann en hel del. Så han har tur i spel och tur i kärlek. Men han är lika underbar ändå<3

På väg ner mot stan, kom jag och Fredde på smeknamn på oss. Lite orginellt kanske, men "Helan och halvan" hehe :). Det stämmer ju :P. Rätt kul namn ändå faktiskt, jag tar inte illa upp för det. Jag vet hur jag ser ut och jag vet hur jag ska se ut.
Det var härligt på skolavslutningen när Fredde sa till lite andra typ "NI ska se Erik när tar studenten nästa år" och så klappade mig på magen.
Jag längtar verkligen till den dagen jag har gått ner resterande 35 kilo som är kvar :).

Sticker nog ner till gymmet imorn, om jag pallar :P. Hoppas bara inte mitt sommarjobb tar upp hela mitt sommarlov, så jag får lite fritid, då jag kan vara på gymmet med Fredde och umgås med polarna :D.

Nu ska jag gå och sova..jag är riktigt trött. Hoppas ni diggade videon jag la upp :). Tyvärr kunde jag bara få upp den i en länk, men det ska väl med gå bra :).

Natti natti på er!!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: fredde

Glömm inte väga dig! måste hålla koll på det asså.

Ett praktiskt sätt att hålla koll på din vikt, vilket motiverar dig ännu mer.

2009-06-14 @ 10:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0