Pizza, trötthet, kaffe

Godkväll!
Jag och Fredde stack ju ner på stan till Rhodos och åt vars en underbar god pizza. Jag åt en "Bennyhill" som innehöll...hmm..minns inte :O. Fredde åt en annan god pizza.
Vi träffade lite folk som vi kände och snackade lite och sånt dära. Sen drog vi till Speakers Corner och köpte vars en kaffe och då blev Fredde sugen på att spela bort lite pengar, men naturligvis kunde ju inte jag heller låta bli. Så vi satte oss vid vars en maskin med våra kaffeglas och spelade. Först satsade jag 20 kr, men dom sögs in i maskinen, Sen 50 kr och dom likaså..men Fredde satsade 50 kr och fick ut någonstans på över 200 kr. Var nära på att strypa honom :P haha.

Efter det stack vi hem på olika håll och nu ska vi snart ner på stan och dricka kaffe igen :P. Men det blir nog på Tycho Brahe eller Akropolis tror jag. Fredde ska träffa en tjej där nere, så jag hänger med som ett släp :P. Jag är väldigt trött, men det är ju skoj att umgås med folk. Speciellt med Fredde, min bäste vän.

Jag ska försöka att komma in och skriva mer när jag kommer hem igen. Det vore ju väldigt bra, tycker jag :). Kanske ni med hehe.
Jag ska försöka få in en massa bilder med, så det blir mer liv i min blogg.

P.s Pratar med Fredde i telefon nu och han berättar om videorna från studentfesten. Är det läge att visa upp de, så lägger jag in de här på bloggen :P.

M.V.H Markow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0