Poolparty

Godmorn!
Igår var det jobb, sen träffa min tjejpolare Jonna, efter det var det poolparty i Råga Hörstad och efter det så blev det födelsedagsfest hos Lisa.
Hela dagen var riktigt skoj, kan jag säga :).

Igår var då sista dagen på veckan på Borgmästargatan. Nu behövs jag inte där mer, så på måndag till fredag denna veckan som kommer blir det att jobba med autism. Det ska bli rätt intressant att jobba med och antagligen lite skoj :). Men jag är samtidigt lite nervös hehe.

Nu sitter jag framför datorn och dricker kolsyrat vatten och har mitt kaffe. Ska försöka återuppliva mitt huvud. Det kan gå lite segt ibland, men det brukar ordna sig.
Fredde vaknade precis på den andra soffhalvan. Han smaskade med munnen och sen tittade upp som en nykläckt fågelunge och sa "Godmorn".
Mamma har precis gjort kaffe som vi sitter och dricker.

Idag hoppas jag på att få träffa lite folk och försöka vara lite social.
Ikväll blir det bio, sen fest på stranden! :).

Ni får ha det gött!

P.s Någon som kan fota min ölburkshållare, cigarett etui och möjligtvis ett armband som jag har gjort? Jag vill kunna lägga ut bilderna här på bloggen och visa alla innan jag ger bort ölburkshållaren åtminstone.

M.V.H Markow


Kommentarer
Postat av: Ellz

Jag kan ;D

har ju systemkamera ;D

2009-06-27 @ 22:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0