R.I.P Lasse!

Hejsan!
Idag har det varit jobb, gymmet, polare och åter polare. Sen telefonsamtal i mängder. Men ett telefonsamtal var mest speciellt. En tjejkompis ringde och berättade att Lasse är död! Jag drack en öl med honom på Akropolis för några dagar sen.. Jag kände inte honom så speciellt bra, men vi har träffats några ggr och då känns det ju ändå. Jag blev helt chockad när hon berättade. Trodde inte det var sant..men mycket riktigt så var det så..men må Lasse vila i frid! (L)

Stranden var då rolig med folket som vanligt. Fast Catja försökte sno mina cigg, sen hoppade hennes trilling syster Cassandra på och skulle med ta mina cigg. Det slutade med att vi brottades i sanden, då gav Cassandra upp men Catja kämpade vidare och jag krockade med min nästa på hennes bakhuvud. Det gjorde lite ont. Men en stund innan skadade jag svanskotan för jag ramlade ner för gungbrädan vi gungade på..det gör lite ont än. Men det får gå över :).

Nu snackar jag med Sofie på msn..hon verkar väldigt trevlig. Visserligen märkte jag det redan på midsommarafton :). Vi har lika dann humor med och vi bägge skrattar åt våra egna skämt. Trodde aldrig jag skulle hitta en lika dann :P.


Förut idag pratade jag med en vän och vi kom in på att prata om tvångstankar. Hon berättade att hon har tvångstankar, att står en sak på ett ställe, så står den ensam och måste lägga dit en annan sak så den inte blir ledsen eller något. Sen har hon alltid på sig strumpor, förutom när hon duschar/badar. Hon berättade med att hon är en saksamlare, men det är jag med. Så det är inget större ovanligt..
Men denna vännen, hon måste alltid ha samma mugg och ingen får röra hennes skedar.
Men tvångstankar kan vara lite speciellt, egentligen har alla tvångstankar men kanske oftast om olika saker..någon som läser detta som vill dela med sig av lite tvångstankar? Kan vara roligt att höra om lite olika :). Jag vet en hel del tvångstankar, men det finns ju säkert ännu fler.

Nu ska jag sitta en stund till här framför datorn, sen ska jag sova. Ska upp 06.00 imorn bitti.
Jag jobbar mellan 07.30 - 16.00 om dagarna. Jag trivs verkligen på jobbet, som jag har berättat förut. Så upp imorn bitti och dricka kaffe och ta det lugnt innan jobb :).

Ha det gött alla där ute!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: Ellinore

beklagar sorgen <3

finns här, om det är något.

2009-06-22 @ 23:41:38
Postat av: Anonym

Jag har OCD.

Om du vill kan jag berätta lite på msn nån gång? (:



Kram

Cemo.

2009-06-23 @ 14:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0