Sand i håret Hand på låret

Godmorn!
Igårkväll var jag, Fredde och resten av folket nere på stranden. Det var riktigt härligt, precis som det brukar vara. Det blev mycket sand och vattenkrig...till och med fotbollskrig :P. Vi hade riktigt kul. Det blev många foton med, men jag ska se vem som har fotona och försöka få tag på dom in till min blogg här :).

Igår var jag på mitt sommarjobb på vad jag tror var min sista utbildning inför sommarjobbet. För idag börjar jag mitt sommarjobb nämligen :). Jag börjar klockan 07.30 och slutar 16.00 varje dag. Men på fredag blir jag ledig, så det är bra :).
På fredag blir det fullspäckat..först 14.00 ska jag äta middag hemma hos pappa och Karin, klockan 16.00 ska jag vidare till mamma mfl i kolonin, därefter åker jag och Fredde till Ekeby och åker förmodligen hem igen runt 22.00 och då går vi antagligen ner på stranden här i Landskrona och träffar Erica, Nattah..kanske fler :). Jag tar förmodligen med min Sara dit, om hon är hemma och så :).

Igår för och eftermiddag var jag med Carolin.
På morgonen hade vi följe, jag skulle till mitt sommarjobb på utbildning och Carolin till sin skola Gullstrandskolan. När vi slutade bägge två klockan 12.00, så gick vi hem till henne. Där var vi en stund och drack kaffe och umgicks lite, sen hade vi följe till Infarten och där träffade vi Fredde, då stack jag och Fredde mot stranden.

Så tack till alla som var inblandade under min dag igår! :). Till och med till er som känner sig träffade som varit med mig hela veckan.

Nu ska jag äta frukost och dricka mitt kaffe, sen blir det duschen och efter det ska jag på jobb :).

Ha det gött alla!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: mor

hm känns precis som jag missat något vi får prata sen blir nyfis kram

2009-06-17 @ 08:00:58
URL: http://markow.blogg.se/
Postat av: Caz

Pssst... Michelle har bilderna :'D X'D



Jaaa de va askuwl!

O ja diggar din blogg, väldigt intressant o läsa!

2009-06-20 @ 12:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0