Sleep taahjt! Jajamen!

Godkväll!
Jag är väldigt trött och väldigt väldigt varm. Jag bara fundilerar på hur jag ska sova, jag håller redan nu på att dö av värmeslag som jag hållit på att göra hela dagen, hur ska det då bli när jag ska sova? Det kommer inte bli lätt. Jag skulle kunna ha fönstret öppet i vardagsrummet där jag sover för tillfället. Men mamma sover på balkongen. Nu kommer nog folk att undra, men det är faktiskt sant :P.

Mamma har skojat om att hon ska ställa sig upp på balkongen när hon vaknar på morgonen, gäspa och säg godmorn till folket runtomkring där nere :P. Jag hoppas i alla fall att det var på skoj hehe.

Jag har grävt upp min digitalkamera från någon gammal låda och blåst bort damm från den. Funderar på att se om den fungerar och börja fota lite. Hört att ni som läser vill ha lite bilder, jag förstår er. Det blir roligare läsning då :). Då ska det fotas och läggas in.
Finns det något särskilt ni skulle vilja ha foto på? Isåfall gör jag vad jag kan föra att fota och ha mig. Jag ska ha digitalkameran med ett band runt halsen och likna någon slags japan med solbrillor som ler glatt och fotar allt jag ser.
Hoppas bara ingen japan tog åt sig nu :).

Nu ska jag äta mat och softa tills jag går och lägger mig runt 20.00. Vi ses här inne igen imorn bitti :).

Godnatt på er!

M.V.H Markow


Kommentarer
Postat av: Japan (Caz)

Ja tog åt mig X'D :'D

2009-07-01 @ 00:04:57
Postat av: Anna (frida)

sover hon på balkongen du skojjar??

2009-07-01 @ 16:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0