Somliga har tur....

...andra har en jäkla otur :(.

Men ändå finns det bara en i mitt hjärta


Kommentarer
Postat av: Catja

Kära du, varje människa upplever både tur och otur genom sina liv. Där finns ingen människa på hela Jorden som endast har tur alltid. Vi alla upplever båda delarna. Om det är till någon tröst så känner jag likadant som du Erik... jag har haft otur hela 1:an på gymnasiet, du anar inte... men vet du vad? Vår tur kommer inom sin tid. Man måste bara ha tålamod, hopp och hålla huvudet högt. Jag vet att din önskan är att hitta den rätte tjejen för dig. Och jag kan lova dig en sak, att du kommer finna denna! Jag som är optimist sitter inte och deppar om detta, för jag vet att någon gång i livet finner även jag den rätte för mig. Allting handlar bara om... tid. Älskar dig Erik! Du vet att du kan prata med mig om vad som helst när du vill, finns alltid här för dig! Puss & Kram!

2009-06-13 @ 09:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0