Sommarjobb dag 2

Hejsan. Idag var det andra dagen på sommarjobbet, det var väldans roligt och jag trivs väldigt mycket. Ungefär som fisken i vattnet och handen i handsken :). Jag är denna vecka, onsdag och torsdag med i en grupp på dagcentret där arbetstagarna städar och så på dagcentret. Så jag har tagit hand om disken, plockat undan maten och städat golv. Sen en massa annat med inom vården. Imorn är det midsommarfest på dagcentret och det ska lagas mycket mat överallt där borta. Alla ska klä midsommarstången med blommor och sen ska det ätas go mat :). På fredag, midsommar är jag ledig för att då är dagcentret stängt. Jag är riktigt trött, så jag ska gå och lägga mig runt 21.00. Det ska bli väldans skönt faktiskt. Andra ggr när jag har tänkt lägga mig tidigt, så har det inte riktigt blivit av men nu så gör jag nytt försök :D:D. Jag skriver inte mer ikväll, men förhoppningsvis imorn :). Ha det bra alla! Godnatt och sov gott när du väl ska sova. M.V.H Markow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0