Sommarlov!!!!...tills på måndag

Hejsan!
Idag är det student och idag är det riktigt oväder!
Jag ska ner och uppvakta Fredde på torget..säkerligen träffar jag på fler som jag känner som tar studenten idag :). Sen blir det till att åka hem till Fredde på studentfest :D.
Det kommer nog att bli riktigt skoj, sen kanske jag och Fredde drar iväg på andra äventyr :).

Just nu sitter jag framför den bärbara och tvn och tar det riktigt lugnt. Tittar på ovädret utanför mig..jag bara undrar hur det ska gå för studenterna idag i det otäcka ovädret.

Samtidigt sitter jag och tänker på en speciell person som jag saknar otroligt mycket. En som får mig att tänka på annat när vi är med varandra. När vi sitter med varandra och har det riktigt trevligt, så kan jag tänka bort på något helt annat och glömma vad som händer runt omkring. Det är riktigt mysigt och underbart. Det pirrar i magen när jag träffar denna människa. Men tyvärr vill vi inte samma sak :/.

Jag har sommarlov nu, fram tills på måndag..för då börjar jag sommarjobba :/. Det ska bli riktigt jäkla kul och intressant..men lite ledigt hade man velat ha :P. Jag ska jobba i 8 veckor.. :).

Nu ska jag sitta här ett tag och dricka kaffe, sen blir det att göra ve sig inför idag och så :)..

Hejdå!!

M.V.H Markow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0