Spannmorgon

Godmorn!
Jag har precis vakat och jag har riktigt ont i fötterna. Jag gick nog över 1 mil igår sammanlagt, fötterna tog då stryk för jag har riktigt ont i dom.
Så nu har jag mina fötter i en spann vatten under bordet medan jag sitter framför datorn och skriver blogg och dricker kaffe. Hoppas detta hjälper, så jag ska kunna ta mig till skolan genom att gå :). Jag funderar på att sätta cykeln och bara gå i fortsättningen, oavsett var jag ska någonstans.

Förutom den lilla rundan jag gick med "E" igår förmiddags, så gick jag ju en långrunda från biblioteket till Örja och från Örja hem till mig. Fredde följde med en bit på hemvägen.
Men inte nog med det, så gick jag i en timme till idrottsplatsen (där bois spelade) och hem igen. Allt tog en timme sammanlagt. Lika lång tid som det tog till Örja och tillbaka.

Jag och mamma skulle ha gått en morgonrunda idag, men mina fötter sa ifrån. Så jag tog en spann i badrummet, fyllde den med varmt vatten och hällde i lite schampo och doppar nu fötterna. Rätt skönt faktiskt :). Hoppas bara att det hjälper också, annars vet jag inte vad jag gör alltså..

Som tur är så har jag sovmorgon idag :).

Nu ska jag fortsätta sitta här framför datorn lite..ha det gött alla!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: Catja Hajny

Som jag sade till dig på msn, det kommer att gå över igen. Du har överansträngt dina fötter och nu smärtar det i dem. Om du vill kan du skynda på läkningsprocessen och dämpa smärtan med tigerbalsam - det är det bästa. Men det kommer snart att gå över igen. Älskar dig Erik!

2009-06-08 @ 06:55:04
Postat av: E

Det går över ;D

2009-06-08 @ 07:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0