Stranden kanske :D

Hejsan hoppsan :D.
Jag mår som jag förtjänar :P. Men det var en riktigt trevlig kväll kan jag säga och jag har inget negativt att säga om detta :). Tack för igår allihopa!

Fredde ringde jag väckte mig för en stund sen och frågade om jag skulle med till stranden med folket. Det blir nog rätt härligt ändå skulle jag tro, visserligen har jag inte tittat ut på vädret än. Men jag får göra vad jag kan för att vakna till liv. Jag får återuppliva min hjärna igen :P.
Förhoppningsvis ska jag inte festa nästa helg. Egentligen vill jag inte festa så mycket mer, istället satsa på träningen.

Jag fick träffa Robin igår!!! En helt underbar kille alltså. Nu låter jag som en liten flicka som har fått träffa sin idol eller något i den stilen, men jag träffade för ett tag sen en kille som heter Robin, Han bor i Svalöv och är med i ett band som spelar bra :D. Det var skit kul att träffa honom :).

Nu ska jag gå och fräscha upp mig! Ha det gött alla!!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: Ellz

Bara för jag såg dig :D o du pallade nt komma till bron ;pp

2009-06-28 @ 18:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0