Studentfest

Hejsan alla!
Jag sitter framför datorn, som vanligt :P. Visserligen blir det mindre än förut, men dessutom kan man slappa framför datorn när det är helg och allt :).

Igår var det studentfirande hos Fredde. En riktigt underbar och varm familj, måste jag meddela. Riktigt trevligt var det, jag hoppas på att få komma dit fler ggr. Men tyvärr lär nog Fredde ta studenten bara en gång :P. Men jag vill ändå dit fler ggr och fick veta att jag är välkommen dit :).
Det blev en del alkohol, många skämt och mycket skratt.
Där trivdes jag som fisken i vattnet, handen i handsken. Senare blev det efterfest med Nattah, Vicki och några individer till.
Tack för en underbar dag och kväll Fredde! Tack till alla andra med!!

P.s Det filmades en del hos Fredde och jag har en liten föraning om att en del har lagts/kommer att läggas ut på youtube. Men där lär man nog se att vi hade skoj :P.

Idag tror jag inte att det händer så värst mycket faktiskt, slappa framför datorn och ta det lugnt. Jag kanske ska träffa Fredde en runda sen, men vet inte än.

Tack till alla underbara och fina kommentarer jag får. En del långa och andra korta. Allt är vackert och minnesvärt.

För tillfället sitter jag och lyssnar på musik på youtube. Bland annat "IZ Somewhere over the rainbow" "Warp Brothers" "Benny Benassi" och allt underbart som går att lyssna på. Ens kropp blir helt frigjord, man hamnar på ett annat ställe för ett tillfälle. Men ändå kvar framför datorn och ser dum ut.

Ha det gött alla!!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: Emmy



Vad gör du ikväll då? :)

2009-06-13 @ 17:17:08
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0