Tidig morgon

Godmorn!
Jag vaknade precis och hade en märklig dröm. Jag drömde om riddare eller något, men de som var med i min dröm var personer jag kände. Men jag minns inte riktigt vilka det var. Jag minns bara att det var mycket dödande. En sak är jag tacksam över, men ändå lite fundersam över.
Mamma väckte mig 05.45, när jag egentligen ska upp 06.00. Det är då i alla fall då mitt alarm ringer. Det hade nog varit ganska extra skönt att få sova den kvarten.
Jag satte mig i vardagsrummet och började äta min frukost. Så sa jag till mamma "Väckte du mig nu?" så svarade hon "Ja, det är väl nu du ska upp". Så sa jag: "Nej, det är klockan 06.00". Då sa hon att hon förmodligen bara är rädd att jag ska försova mig :P. Men jag brukar vakna av mitt larm. Fast egentligen är jag lite tacksam över att jag blev väckt tidigare, i alla fall idag eftersom att min dröm var nog rätt okej att komma ifrån. Jag skulle just få ett svärd i magen av någon. Så det var lite otäckt :P. Undra varför man drömmer så egentligen och vad kan drömmen betyda tro?

Det sägs ju att drömmar betyder/kan betyda olika saker. Någon som är duktig på att tyda drömmar? Eller någon som vet något annat inom det området? Berätta isåfall gärna :).

Nu ska jag fortsätta äta min frukost och dricka gott kaffe :). Sen blir det att packa träningskläder och förbereda inför jobbet. Jag ska till gymmet direkt efter jobbet, är det tänkt.

Ha det så bra alla!

M.V.H Markow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0