Utbildning, igen

Hejsan!
Jag har inte skrivit på ett tag nu och det är verkligen jätte dåligt av mig, men jag vet inte varför heller.
Om cirka en timme är det ytterligare en utbildning, men man får ju tydligen betalt och samtidigt så träffar man folk så jag har egentligen inte jätte mycket emot det, mer än att varje utbildning varar i 3 timmar..

Jag saknar gymmet lite, har inte varit där förrän i tisdags. Vi struntade i det igår, för Fredde har träningsvärk :P och jag ville inte gå själv. Idag har vi vilodag och jag har utbildning, men vi ska dit imorn :). Senare på kvällen ska vi träffas allihopa igen. Antingen på stranden eller hemma hos någon.

Nu ska jag gå, men ni får ha det så jätte bra!

Är det något särskilt ni vill veta om mig eller så, så fråga gärna :D:D.

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: Fredde

sätt fötterna på jorden och fokusera på din träning och din blogg, du bloggar mindre och tränar kortare pass tycker jag :S vad har hänt med dig ! ? :)

2009-06-05 @ 16:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0