Varmt, varmt, varmt och åter varmt!

Hej.
Idag är allt bra, förutom att jag håller på att smälta fullständigt.
Det är riktigt varmt ute, visserligen ska man inte klaga har jag hört, men detta är väl ändå att ta i. Så därför klagar jag såå gärna :P.

Jag slutade 15.30 idag, som jag gör hela denna veckan tydligen. Jag är nämligen på ett helt annat ställe, men ändå inom verksamheten. På Borgmästargatan. Det är en liten affär, kan man säga. Det tillverkas grejer och säljs, plus lite annat som man kan lämna in och få sålt. Då tar butiken 10% det de säljer, resten får man på egen ficka (när man lämnat in något som sålts.
Den som är sugen på att kolla in stället, kan göra det. Minns inte helt vad affären heter, men den är inte svår att hitta. Mittemot "Frizzy" på Borgmästargatan :).
Just nu hittar jag ingen bild, men det kommer in ikväll.

Nu ska jag till stranden med folk.

Ha det gött!!

M.V.H Markow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0