Varsågod Pappa

Godmorn!
Nu sitter jag här som vanligt framför datorn och ser tv och dricker mitt underbara kaffe :). Samtidigt som jag precis läste igenom alla fina kommentarer jag har fått. Till och med så har personer som jag inte visste som läser, skrivit kommentar till mig :).

Det känns roligt att ni är många som läser min blogg, man behöver ju inte alltid kommentera min blogg, om man inte vill. Men det blir bara trevligare, bara ni läser min blogg i alla fall :D.


Det är min nästa sista dag på Borgmästargatan, tyvärr. Förresten har jag glömt att berätta vad affären heter och exakt var den ligger. Jag skrev förut att den låg mittemot "Frizzy" eller något, men så var det inte. Men man kan förklara det så här: Gå från "Frizzy" till "Audio Video" och sen till "Nytt och Bytt" som affären där jag är, heter.

Min syster kom dit igår och såg hur det såg ut. Det var väldigt trevligt kan jag säga :). Min underbara syster Sara<3

På jobbet så kan man göra saker i läder och så, jag sitter där för tillfället om dagarna när jag inte har något för mig, sitta och pilla på en läder sak som jag gör till pappa. Men jag vet inte om pappa och Karin läser min blogg, så därför berättar jag inte mer om den just nu.
Men jag har tänkt göra den till pappa eftersom jag vill visa att jag accepterat hans livsstil. Så hoppas han blir glad över den :).


Nu ska jag snart in i duschen. Jag ska bara dricka upp mitt kaffe. Så blir det duschen och raka skägget :). Igår hämtade jag tillbaka mitt rakvatten hos Fredde.  Den var verkligen saknad! Så nu överlever jag ett tag till :P.

Ni får ha det så bra allihopa!


M.V.H Markow


Kommentarer
Postat av: Sara Olsson

Hehe, men naww.. "Underbara syster Sara" ^^ Man blir ju lite generad här ju! ^^ Kram

2009-06-25 @ 14:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0