Yeaaaay!!

Godmorn!!
Nu fungerar min blogg igen! Så nu ska det skrivas på igen :D.

Jag har precis vaknat, drack nyss min c-vitamin som jag gör varje morgon och sitter nu framför datorn och dricker kaffe. Inväntar skolan lite.
Det blir bussen för min del idag, mamma ville ha cykeln för hon har lånat ut vår bil. Men det går bra det med. Jag tror inte riktigt att jag vill gå till skolan, riskera att mina fötter tar stryk igen..jag är lite rädd för det faktiskt...
Det blev ju dessutom ingen "Easy Line" för mig igår med Fredde. Han struntade också i det, så jag ringde och avbokade oss. Men men..vad gör man.

Det blev lite kaos igår, lite missuppfattningar och så. Men jag hoppas att det reder ut sig idag :).

Tack för en underbart trevlig kväll i förrgår folket förresten! Jag har inte kunnat tacka i min blogg förrän nu ju :).

Vi ses senare mina kära läsare :).

M.V.H Markow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0