Brännboll och Adnan

Godkväll damer och herrar :).
Jag har precis kommit hem från Ulkavallen. Det var riktigt skoj kan jag lova :D. Tack för en underbar kväll, älskar er alla<3 Vi spelade brännboll och jag spelade ytterst lite fotboll :). Vi satt mycket och snackade och skämtade och grejer med. Sen gick Frida och kallade på Adnan. Men han ville inte komma ut och leka :O. Inte för att jag vet vem han är. Men ändå :D.

 Vi var där ute i 3 timmar och 25 minuter, för att vara riktigt exakt . Det kom jag och Fredde fram till efter en lång och intressant diskussion :P.

Imorn blir det träning igen, med Fredde :D. Så jäkla skoj :).
Sen ska jag till pappa och se hur han mår efter operationen.

Finns det någon därute som har tips om hur man kan sluta röka? Många säger att det räcker att ha vilja, men nej det behövs mer än så. Jag tar emot alla tips jag kan få :). Så skriv en kommentar och se glad ut.

Det blev lite lite skrivet idag, är jätte trött. Känns som att jag kommer att lägga mig snart. Det ska bli riktigt underbart :).  Godnatt på er alla!!

M.V.H Markow


Kommentarer
Postat av: tuss <3

Du anar inte hur stolt jag är över dig att du inte ger upp erik. älskade vännen .

Jo det är verkligen viljan du ska ha kan du inte sluta så har du inte riktigt viljan .

men fortsätt kämpa erik jag står vid din sida alltid glöm aldrig det .

o glöm inte att jag är så sjukt stolt över dig och älskar dig så väldigt mycket <3 . var stolt över dig själv , detta är skitbra .-

2009-05-29 @ 22:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0