En ny morgon, en ny dag, ett nytt sinne

Godmorn!
Jag sitter här framför datorn och surfar på facebook, msn, dricker kaffe och tittar på när mor och bror försöker få igång teven på rätt sätt med vår nya digitalbox. Däremot går det inget vidare, men det är mycket skratt och grejer så det är ju ganska underhållande ändå :).

Jag väntar på att Fredde ska ringa, så vi senare kan sticka iväg till gymmet och träna. Känner mig taggad, som han brukar kalla det :).
Imorn blir det vilodag från träningen, så vi ska ta en långrunda runt Landskrona som förra söndagen.

Ha det så bra därute alla!!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: mor

Fy på dig roa dig på min bekostnad :))))

2009-05-30 @ 13:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0