Grattis Mamma!

Hejsan.
Jag kom hem för en timme sen, det har blivit en heldag ute med Fredde bland annat.
Det började med att Fredde kom hit, så snackade vi lite och stack sen ner till stranden, Cement :). Där låg vi och solade och hade det riktigt gott.
Vi skrev till Catja och kompani, om de ville komma dit men de skulle vidare på annat håll. Men vi får ses snart igen tycker jag :).

Sen stack jag hem till pappa och Fredde stack hem till sig, jag var hos pappa och åt tårta och drack kaffe, träffade Kim också och var i hennes mammas trädgård lite och snackade. Sen började det regna :O. Så onödigt.. Men det blev så gott som fint väder igen tycker jag.
Pappa hade riktigt ont idag, jag ville hjälpa honom men han är envis som synden. Så det gick inte :P.

Idag är det ju Morsdag! Jag åt tårta både hemma hos pappa och här hemma hos mamma..inte bra alls :/ men det får jag träna bort imorn med Fredde :).

Jag ska vara tråkig och gå och lägga mig nu, jag är riktigt trött. Lägger mig nog 20.45 ungefär :). Godnatt på er alla som finns där och läser min blogg :).

Grattis idag Mamma! Jag älskar dig!

Mamma
Du finns där när jag behöver dig
Du finns där när jag är ledsen
Du finns där när jag mår bra
Du finns där när jag säger att jag älskar dig
Jag vill att du för alltid finns där
Jag vill att du för alltid är där
Jag vill att du för alltid står vid min sida

Jag finns där när du behöver mig
Jag finns där när du är ledsen
Jag finns där när du mår bra
Jag finns där när du säger att du älskar mig
Du är bäst
Mamma



Kommentarer
Postat av: E

skit fin dikt (: <3

2009-05-31 @ 21:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0