Långrunda och fågelbajs

Hejsan alla morgonpigga!

Jag och Fredde var ute och gick i Landskrona i två timmar :).
Vi började vid dammen (vid gamla vattentornet) och fortsatte mot ringvägen, där hälsade vi på min pappa, hans fru och våra hundar där.
Efter det gick vi vidare och vi gick vid parkeringen, vi gick under en lyktstolpe och helt plötsligt så kommer det en sörja precis ovanför oss i en himla fart. Det hamnar på bilen bredvid oss, som är pappas bil och stänker på oss lite. Mest på mig. Vi trodde först att någon kastade ägg på oss men vi hittade inga äggskal. Så tittar vi upp mot lyktstolpen och ser en duva som sitter och bajsar rakt ner :O. Det var riktigt hemskt. Men tur var så fick vi bara någon droppe på oss, medan pappas bil blev helt äcklig :P.
Men vi gick då vidare och snackade om den dära incidenten en rätt lång bit, jag ringer pappa och meddelar honom om bilen och då plötsligt så tutar en bil på oss och Fredde hoppade till riktigt ordentligt och började skälla mot bilen :P. Men jag vinkar glatt till den dära bilen för det var min kompis Linn och hennes mamma. Men det var vi som gick rakt ut i gatan, jag helt inne i min mobil och Fredde njutande av solen :P.
Vår promenad slutade vid Hemköp (Infarten) efter att vi hade handlat där inne.

Men det var en riktigt härlig runda faktiskt och vi träffade mycket folk på vägen.
Vi har tänkt ta en sån långrunda dom dagarna då vi inte tränar.
Jag har bett Fredde om vi kan sitta och pilla med ett schema över veckans gång på träning, så vi har klart för oss vad vi ska göra härnäst. När vi har det schemat så har jag tänkt skriva in det här, så får ni se vilket slitjobb vi har framför oss :P.
Jag och Fredde ska till gymmet idag igen efter skolan och träna mage :D.

Men nu ska jag dricka upp mitt kaffe, göra ve mig och dra till skolan. Har teckenspråk nu på morgonen i två timmar :).

Ha det gött alla där ute!

P.S Skriv gärna kommentarer!! Alla tips om träning, diet och allt sånt skriver jag i min blogg :D. Men ni får gärna skriva vad ni vill :).

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: Anonym



lycka till (:

2009-05-25 @ 14:48:22
Postat av: Anonym

Roligt att Du skriver igen. Jag läser mina barnbarns texter med glädje. Kram Mormor.

2009-05-25 @ 16:45:13
Postat av: mamma

roligt att du är back in biss niss vännen kämpa på

2009-05-26 @ 05:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0