Morgon och elände

Godmorn!
Nu är det morgon och jag är trött, samtidigt som jag tänker på pappa. Men mamma och min bror Jimmy satt i vardagsrummet och pillade med teven när jag vaknade, så man får ändå lite humor och det känns lite bättre ändå :).

Jag fick vårt träningsschema igår som jag tänkte dela med mig av här i bloggen :).




SCHEMA

  

  

Måndag - Mage

  

Tisdag - Bröst

  

Onsdag - Rygg - undre och övre rygg

  

Torsdag - Valfritt

  

Fredag - Axlar & Mage

  

Lördag - Biceps & Triceps

  

Söndag - Valfritt

  

Börja om från dag 1..

  

  

Drop set var tredje vecka. På varje muskelgrupp.


Så ser det ut för mig och Fredde :). Det är ju såklart Fredde som gjort schemat med :D.

Har ni kritik eller annat skoj om schemat? Kommentera så får vi veta vad ni tycker i alla fall :).

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: Manda

Ni ska gärna lägga in lite vila och lite konditionsträning. :)

2009-05-27 @ 15:10:27
URL: http://pamillimetern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0