Pappa :D Manda :D

Hejsan!
Nu är pappa hemma igen, skönt :D. Men egentligen skulle jag vilja att han stannar på sjukhuset. Det tycker både jag, hans fru Karin och läkarna. Men han tröttnade på sjukhuset :P.
De skulle flytta honom till ett annat rum, men då klädde han på sig och skulle gå, så vi fick hämta honom. Det var så skönt att få krama om pappa igen. Har varit så orolig, har haft tusen tankar i skallen som har gått fram och tillbaka.
Men nu är jag i alla fall glad och mår lite bättre, fast oron sitter där än..
Nu hoppas jag bara på det bästa :D:D.

Idag fick jag kontakt med en tjej i Norrland som jag inte snackat med på riktigt länge. Härligt att få tillbaka kontakten igen, och den ska vi inte förlora igen :). Ska inte tappa bort dig igen Manda<3 :).

Nu ska jag se vidare på dokumentären med mamma och sitta på msn och facebook :).

Ha det gött där ute, ses imorn :D.

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: Manda

Awwww!! :D Ja bli ju rent generad!! generad na jävulskt! ;D

2009-05-27 @ 21:52:35
URL: http://pamillimetern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0