Pumpa! Pumpa!

Hejsan alla!
Rubriken får nog detta att låta som något helt annat än träning, men jag menar att jag och Fredde kör på riktigt ordentligt på gymmet. Det är riktigt härligt att träna ändå faktiskt :D. Jag trivs som fisken i vattnet, handen i handsken :). Sen är det ju dessutom roligare när man är två. Lita tråkigt om man går till gymmet själv var och varannan dag. Jag har provat och det slutar med att man slutar gå dit. Men det är bättre så här, då tappar man inte hoppet och när man tränar så snackar man om allt möjligt, stöttar varandra i träningen osv.
Fredde är skit duktig på att lära ut faktiskt :). Jag känner mig verkligen riktigt peppad! :D.

Det var en snubbe på gymmet idag som jag har träffat förut..för länge sen så var jag på tågstationen här i Landskrona med min dåvarande flickvän och hennes killkompis. Vi frågade några killar om en cigg, en stund senare blev de aggressiva och var hotfulla. Men sen åkte de iväg med tåget, precis som min dåvarande flickväns killkompis. Men i alla fall så när jag såg den killen på gymmet idag, kände jag igen honom och började fundera på var jag hade träffat den filuren. Så frågade jag senare och vi kom fram till att det var från den gången. Men det är lugnt för mig, jag är inte sur på honom sa jag och han kände inget agg mot mig heller. Så det är väl lugnt, sen blev han dessutom medlem där idag, så vi lär ju träffas fler gånger och då är det lika bra om allt är lugnt mellan oss hehe.

Nu sitter jag här och skriver, ska snart hoppa in i duschen och sen dra vidare med Fredde till Ulkavallen, det ligger vid Campingen ungefär :). Så träffar vi de andra människorna från bland annat skolan där och spelar något skoj, kanske blir brännboll men jag är inte helt säker. Men det blir nog skoj. Vi ska cykla dit :).
Jag tänkte dra förbi inom pappa innan dess, men jag sticker dit imorn efter träningen eller så.
Det är ju träning imorn igen. Härligt.

Ni får ha det så bra alla här inne! Jag vill se fler kommentarer!!! :D:D.

P.s Schemat är omändrat, skriver in det någon dag (När Fredde ger mig det) D.s

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: E

Skönt att det går bra (:

ge inte upp nu, själv var jag nära på de innan för knäet..

2009-05-29 @ 17:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0