Tillbaka igen! På ett helt annat sätt!

Hej folket!
Jag vet, jag vet, jag vet..jag har sagt nu lite för många gånger att jag ska fortsätta med bloggen igen men sen slutat skriva ändå. Väldigt dumt.
Men denna gången ska jag ha min blogg till något helt annat än jag haft förut.

Jag ska påbörja ett nytt liv, i alla fall skriva om hur jag mår när jag slutat dricka alkohol, hur det går för var dag när jag tränar och går ner i vikt :).

Så den som vill får gärna följa min blogg, komma med tips i kommentarer och få tips i min blogg. Det känns roligare att skriva om mitt vardags och helgliv när jag vet att det finns folk där ute som läser :).

Hoppas ni trivs här så ska nog allt gå bra :).

Jag kan börja med att skriva att i fredags var jag och min personlige tränare på fitness24 här i stan och tränade.
Vi tränade magmuskler första dagen och det gick riktigt bra. Så skönt det är att träna! Min personlige tränare är i alla fall Fredrik Svensson. En riktigt bra och störtskön polare. Han går på min skola (tills han tar studenten) och vi umgås mycket :).

Vi tränade magmuskler i fredags som sagt och biceps/triceps igår som var lördag. Idag är det vilodag och imorn blir det gymmet igen, men vad vi tränar då vet jag inte. Det får Fredrik berätta för mig :).

Ha det gött alla där ute!
Kom gärna med kommentarer!!

P.s jag tittade tillbaka på bloggen på gamla inlägg som skrivits och bland annat där hittade jag en kommentar från en person som kallar sig "Marra". Hoppas du läser och skriver i min blogg igen. Men det "Marra" skrev var:

"Hejsan!
Ang kaffedrikning och viktnedgång måste jag bara säga att för mycket kaffe hämmar förbränningen. Har hört att man inte sa dricka mer än tre koppar per dag när man vill gå ner i vikt! Mvh Marra"

Det låter som ett bra tips men det känns lite svårt att följa. Får väl börja med te istället för alla koppar kaffe per dag då :P.

Tack för mig!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: Cathii

Ojoj, du är duktig baby på att skriva :) Bra, sluta med alkoholen :) Inte bra alls. Vill se 6 eller 8 pack när jag kommer till dig ;) <3

2009-05-24 @ 11:24:45
Postat av: Lina

Vet att du klarar dej bra Erik. Vi i Åstorp stöttar dej.. =) Miss u min vän.. Kramar

2009-05-24 @ 13:23:49
Postat av: Cemo

Heja dig!



Det är bra att du kämpar (:

Kram.

2009-05-24 @ 16:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0