Träna mage

Hejsan!
I morse kunde jag inte komma in på min blogg :S. Så jag får skriva nu istället :).

Igår så var jag och Fredde på gymmet och tränade mage :). Jag skulle först träna i den klassiska träna-mage-grejen vad den nu heter. Men när jag väl la mig på den och satte benen där dom skulle vara, så kom jag inte upp. Det gick inte att göra situps på den. Jag hade sån riktig träningsvärk på magen och bröstet. Hade haft det ända sen i fredags. Men nu verkar jag inte ha lika mycket. Så jag hoppas att det går bra nästa gång. Idag ska jag då inte träna, har annat för mig :).

Men just nu är jag i skolan och softar, har varit lite i resursteamet och snackat studier..ny planering och så :).

Nu ska jag sitta här i biblioteket en stund framför datorn och surfa runt, sen blir det att dra iväg på äventyr.

Ha det gött alla!!

P.s Tack för alla fina kommentarer jag har fått, gärna mer sånt! Helst tips!

M.V.H Markow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0