Uppehåll

Godmorgon Godmorgooon!
Nu är man uppe tidigt i ottan :O. Men det är lugnt, då hinner man mer på morgonen :).

Jag hoppas att ni inte har tröttnat på mig för att det inte blev så mycket blogg igår, men den var konstig igår och sen hann jag inte så mycket mer. Jag var dessutom på möte igår i 3 timmar, angående sommarjobbet. Det var rätt kul ändå faktiskt, eftersom jag träffade mycket folk. Sen kände man hälften! Jag vill ju träffa nya människor och skapa trevliga kontakter. Men icke!
Men jag träffade underbara Alexandra Pleym!! :D. Det var ju ändå länge sen :O. Vi satt i samma rum och lyssnade på en tant som pratade, pratade och åter pratade. Jag tittade på Alexandra och log, satt och log mot henne länge kände jag, det bästa var att hon log tillbaka och såg lika glad ut som mig, men ändå trött och tankarna gick åt "Kan tanten vara tyst snart?" Men vi fick ju pauser i alla fall och det var trevlig att gå runt och äta äpple och banan och dricka ramlösa och mingla med folk :). Snackade lite med Lindita (Stavning på namn?) som går i min klass på skolan, och en annan tjej från Lund. Lindita är alltid trevlig, men tjejen från Lund var inte helt fel hon heller. Hon var mycket trevlig. Men henne lär man väl inte träffa igen :S.
Vi skulle bocka av våra namn på en lista och berätta i princip att vi var där..så stavade de fel på mitt namn :S. Det sod:

Erik Muscow, jag tänkte "men för tusan" så jag strök över "Muscow" och skrev dit Markow istället. Sånt är ju viktigt :).

Idag blir det skola, om cirka 2 timmar och en kvart, sen efter skolan så blir det gymmet med Fredde :D. Vi hade ju en dags uppehåll, men nu ska vi på det igen :D.
Manda gav oss en kommentar om schemat, ska se över det med Fredde sen med :). Tack för kommentaren!

Senare i eftermiddag/kväll blir det brännboll med några underbara människor!! Det kommer bli riktigt skoj. Hoppas jag, för det har det varit gångerna hittils :D:D.

Ha det bra alla där ute!!

M.V.H Markow


Kommentarer
Postat av: chiiino

Hallo Muscow hehehehee

2009-06-03 @ 02:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0