Dröm en dröm i din eviga sömn

Godmorn!

Jag har precis vaknat och är alldeles nyvaken med kaffet brevid mig och tittar på Jims Värld.

Min dröm var konstig. Jag har säkert drömt mycket i natt men den enda drömmen jag minns är drömmen där jag stal Mc Donalds skyltar/gubbar. Typ en Ronald Mc Donalds gubbe, fast dessa var mindre och vad jag minns var den ena gul och den andra blå.
Jag minns att jag råkade hamna ute på en gröning, ett fält med en massa grönt gräs där jag gick och släpade på dessa gubbar. Plötsligt hamnade jag mitt framför Mc Donalds och fick plötsligt bråttom därifrån eftersom de som satt och åt på uteserveringen såg mig, en stund senare såg jag en polisbil och jag började kuta därifrån.
Då kom jag till Föreningsgatan, kröp längs under några fönster och balkonger. Polisen kom dit, men jag hann gömma mig. Sen kom någon tjej in i bilden och plötsligt var hon skyldig på något vis till detta. Men jag kände mig själv ändå skyldig fortfarande. Jag gömde mig i alla fall fortfarande och hörde när polisen pratade med den dära tjejen men de hade inga bevis och körde istället därifrån.

Undra varför man drömmer om Mc Donalds. Man kan ju tydligen tyda drömmar på någon höger. Så den som är duktig på det, får gärna hjälpa mig.
En annan gång drömde jag om att en kompis låg på sjukhus och jag visste egentligen inte vad som hade hänt och kunde inget göra. Men det var självklart väldigt sorgligt.

Betyder drömmar någonting eller finns dom bara?
Jag skulle då inte vilja åka fast för att ha snott skyltar från Mc Donalds. Det hade känts pinsamt.
Sitta på kåken pga Mc Donalds. Kul :P

Nu ska jag fortsätta se tv, dricka kaffet och surfa på fejjan. (Facebook) för er som inte vet hehe.

Ha det gött alla därute!!

M.V.H Erik


Kommentarer
Postat av: Frida

du kan gå in och söka på goggle, så skriver du drömtydningar så kommer det upp en hel rad.. jag brukar göra det :P kan ju inte säga att det är sant XD

2010-05-28 @ 10:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0