En lång dag om dagen är bra för magen

Godkväll folket!
Hoppas att allt är bra med er :)
Med mig är det toppen :) En lång dag om dagen är bra för magen!

Idag har jag jobbat från 10.00 - 18.00. Och på lördagar är det öppet 10.00 - 13.00...tror att det är från tio :P Helt okej schema.
Det är öppettiderna på Göta Cykel och Sport i Landskrona :)

Cirka 17.45 kom mamma och syster Lee till affären och hälsade på. Sen stängde vi affären och jag åkte med de till Netto och Öb. Sen åkte vi hem till mamma en snabbis och sen skjutsade mamma hem mig till huset och hon skjutsade Lee till sin mamma.

En riktigt trevlig dag.

Imorn är det en ny dag, så det känns som att det är dags att sova nu.

Imorn blir det jobb, i vanlig ordning. Sen klockan 16.00 ska jag träffa pappa. Det känns bättre att skriva så, då känns det på sätt och vis som att han lever än, förutom i min hjärna och speciellt i mitt hjärta.
Jag ska se honom i kistan med sin kostym och sina finkläder. Jag ska dessutom passa på att lägga ner en Kalle Anka tidning, en korsordstidning och en tv-bilaga.
Pappa älskade att läsa Kalle Anka tidningar förut, han lärde mig lösa korsord från första början och han älskade att se på tv :)

Nu ska jag sova.

Ha det gött folket!

M.V.H Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0