Fredag, snart helg. Va??! Det var ju helg nyss

Godmorn folket!
Hoppas att allt är bra med er :) Det är bra med mig och jag ska när som helst iväg till plugget. Så får man se vad bussresan bjuder på idag, är det något speciellt så delar jag självklart med mig :)

Just nu sitter jag framför datorn medan Emma Rodin (Syrrans polare) ligger på soffan bakom och pillar med sin mobil. Hon ska ner i tvättstugan och hämta sin tvätt som vi satte in i tvättmaskinen igårkväll men hon vågar inte gå ner själv..Jag förstår att det kan vara kusligt på kvällen, men det är morgon nu.

Nu ska jag till plugget. Sen hem och möjligtvis tvätta, duscha och allt det där. Sen äta med mamma på Dannys Corner klockan 15.30. Det var länge sen :)

Ha det gött allihopa!

M.V.H Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0