Hipp hipp hurra!

Tjenare!
Det har inte blivit så mycket skrivet sen för cirka ett dygn sen eftersom det har varit en massa annat på g.
Igår när jag och mamma kom hem till mig efter att vi hade ätit på Dannys Corner och varit hemma hos mamma, så blev det plötsligt överraskningsfest.
Vi kom in i huset, jag helt ovetande om vad som skulle komma. Men mamma hade full koll, precis som alla andra.
Jag gick upp för trappan med en påse, innehållande två filpaket. Jag såg ballonger hängandes intill vardagsrummet och en skylt där det stod "Grattis Erik!" på.
Jag kom in i vardagsrummet och där stod en massa vänner, jag höll på att gråta, så känslig som jag är.

Jag blev väldigt överraskad kan jag säga. Jag skriver inte upp vilka som var här, eftersom jag är rädd att jag ska glömma någon eller så. Men ni som var där, vet ju vilka ni är och ni ska veta att jag är väldigt tacksam för den fina festen :)

Just nu håller jag på att städa, eller egentligen är jag i stort sett klar med det snart :)
Sen blir det att dra ner till tvättstugan, stoppa in lite tvätt om det nu behövs, ta upp tvätt som Lee ska vika, sen hoppa in i duschen och dra iväg :)

Ni får ha en fortsatt super duper dag och kväll. Jag vet inte om jag skriver mer här ikväll, men om ni helst vill det, så kan jag nog försöka :)

Ha det gött allihopa!

M.V.H Erik

Kommentarer
Postat av: mor

var ska du

2011-03-05 @ 18:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0