Hmm...

Godkväll!
Jag är en liten funderare, det vet nog de flesta av mina vänner. Jag tänker på mycket, ibland om onödiga saker och ibland om viktiga saker.
En person kan säga något till mig, sen kan jag fundera på det i några dagar..men jag är inte dum i huvudet för det. Jag funderar på det vad personen sa och en massa annat. En del saker får ställas på kö och kanske bli ihågkommet.
Sånt är det.

Jag funderar på att börja gå till plugget på morgonen, kanske gå hem också när jag är klar med plugget. Men jag får se :) Man ska inte sätta upp för mycket mål eller vad man ska säga.

Nu ikväll händer det inte så mega mycket. Lee och Rodin gick nyss iväg hem till Rodin eller var de nu skulle för att se film. Så nu är det bara jag och Nisse hemma (Katten). Sen om cirka 2 timmar är det dags att sova. Jag sov lite i eftermiddag, vaknade för cirka 2 ½ timme sen. Så jag får hoppas på att jag somnar ändå, men det ska nog gå bra. Jag sov typ i en timme eller något.

Nu ska jag surfa vidare. Ha det gött allihopa!

M.V.H Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0