Morgon Underbara Morgon!

Godmorgon!
Nu är det en ny dag och det känns faktiskt rätt så bra :)
För en stund sen satt jag och tänkte på att jag hinner ta bussen 09.40 eftersom jag börjar 10.15 idag. Men jag kom på nu att jag ändå har tänkt gå istället för att ta bussen :)
Det är ju ändå fint väder ute förstås.

Nu dricker jag kaffe som vanligt. Jag har ätit musli med fil och tagit mina vitaminer.
Nu ska jag upp och duscha och fixa lite, sen blir det att promenera iväg till plugget.

Ibland skriver jag skolan och ibland skriver jag plugget, men jag vill nog hellre kalla det för plugget eftersom det känns konstigt att kalla det för skola, med tanke på att jag tagit studenten och allt det där. Visserligen heter det säkerligen skola ändå, men jag är lite knepig som ni vet.

Ha det gött alla därute denna så kallade "vår" dag. Vi får hoppas på att det inte snöar eller något hehe.

M.V.H Erik

Kommentarer
Postat av: mamma

gott att läsa din blogg så jag vet vad du håller på med välkommen i morgon

2011-03-09 @ 15:02:11
Postat av: Bästisen

Härligt med att du börjat blogga igen! :) saknar dig på vår blogg dock :/.

2011-03-10 @ 01:41:02
URL: http://nerupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0